Uppdatering

Uppdatering efter tag. Ett gansla långt tag , fast inte jätte långt :P
Dålig tajming att uppdatera eftersom jag inte har nåt att skriva om. Den senaste tiden, har jag varit med mina kompisar, älskling, festat, gråtit, skrattat, skrivit en låt, ätit, sovit. Hehe jaa allt möjligt alltså.
Jag tycker om musik, blev väldigt nöjd med texten jag skrev, nu ska jag bara sätta musik till den också. Nån som kan tipsa om ett bra musik program där man kan komposera musik? Lämna gärna en kommentar i så fall.

Det är någon i mitt hus som har fest, det ända man hör är en bas som låter "dunk dunk dunk dunk" man börjar ju undra vad folk tänker med ibland, fest på helger visst, men på en vardag? Det finns folk som ska upp och jobba tidigt, inte jag visserligen, men min styvpappa ska och han blir alltid grinig när han inte får sova ordentligt :P dessutom vet man ju hur det är, jobbade ju förra sommaren och nu i våras. Det var ganska jobbigt när man skulle upp tidigt till skolan och sedan jobba direkt efter det. Inte en ledig stund från typ 8 på morgonen till 21 påkvällen. Då blir man ganska irriterad och grinig om man inte får sin sömn ^^

Aja nu ska jag kolla på anime en stund innan jag går och lägger mig, har vänt på dygnet totalt.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0