Måndag igen

Måndag igen, visste inte vad det var för dag förrän jag kollade på kalendern. Haha har fått en så dålig tidsuppfattning.
Helgen har iaf varit rolig :) har varit med kompisar, älskling, och nu är jag hemma igen. Helgen gick väldigt fort. Tappade även bort min mobil i helgen, inte kul. Men jag får se till den ljusa sidan, helgen har varit enormt rolig och värd :)
Hade tänkt att ladda upp lite bilder som jag tagit i helgen, men kameran är helt död så måste ladda den först.

Här har ni en rolig video från youtube att kolla på istället ;) Laddar upp bilder så fort jag kan.


Kommentarer
Postat av: ­-Milly-

jag har lagt till dig nu :)

2009-07-20 @ 22:58:12
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0