hehuhö

Fin titel, i know.
Hann inte kasta in nåt inlägg igår, tiden bara rann iväg..
Idag har jag varit ute med mina vänner, sa hejdå till min bästis som åker på semester i 2 veckor i morgon :( Vad ska jag göra nu då, det är liksom inte samma sak utan henne. Förra sommaren när hon åkte saknade jag ihjäl mig, började till och med gråta när jag hade lämnat henne vid flygbussarna. Jag är så sentimental och fjantig ibland.. Men hon kommer ju tillbaka snart =)

NU ska jag kolla på nån rolig film eller nåt, eller spela lite gitarr kanske, har inte bestämt mig än. Beslutsångest är något jag lider av kroniskt tror jag. Kan man säga så? Eller så kan jag fila lite på våra nästa tatueringar, japp det låter som en bra ide!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0