Carpe diem

Sommarlovet blev inte riktigt som jag tänkt mig. Är ganska besviken. Det har ju inte direkt varit hemskt, men det har ändå inte varit så där "WOW" heller. Många av mina vänner känner likadant. Vad är det som gjort det här sommarlovet så lame? Är det förväntningarna jag hade innan som sommarlovet inte nått upp till?
Det blir väl lätt så antar jag, om man verkligen tror att något kommer bli helt fantastiskt, men så blir det bara väldigt bra. Hade jag inte trott att det skulle bli fantastiskt så hade jag kanske varit glad och nöjd men "Väldigt bra".
Men nu så där i jämförelse, så känns väldigt bra ändå inte fantastiskt och det är väl det som förstör lite.

Men det kunde ju trots allt ha varit värre. Nu tänker jag gå ut och göra något kul av dagen, och inte ligga och sova bort den!  Livet är ju trots alla vad man gör det till ;)


Carpe diem      är mitt råd till mig själv och alla er andra :)
(Fånga dagen)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Vet inte om du har sett denna blogg. Jag vill rekommendera den. Den är perfekt för den som är sugen på en ny design till sin blogg. Man behöver inte kunna med att lägga in designen i sin egna blogg för det kan man få hjälp med av någon som har hand om denna designblogg.

All info hittar du på bloggen. Tycker du ska gå in och ta dig en titt :)

Och har du frågor så kolla först i bloggen för ditt svar kanske finns där :)

Jag skriver in adressen till bloggen där man ska skriva sin länk. Välkommen :)

2009-07-14 @ 22:17:41
URL: http://smdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0