Long time, no see

Nu börjar jag bli riktigt irriterad på mitt nät. Har inte kunnat få upp inläggen. Men NU ska det tydligen funka. Får hoppas på det! :)

På sistone, har jag varit med mina vänner & älskling. Vi har festat, spelat volley, badat och bara tagit det lugnt och umgåtts. I helgen hände dock något som inte var så roligt, kan inte gå in så mycket på det men vi hamnade i problem då några vuxna människor började bråka med oss helt utan anledning.. Kvällen hade börjat jätte bra och vi hade alla trevligt tills dom kom och förstörde allt. Fick lite senare reda på att dom är "kända" häromkring för att börja tjafsa med folk väldigt lätt. De söker alltid efter en anledning att starta ett gräl, misstolkar det man säger med vilje. Hade det varit ett par ungdomar hade jag kunnat förstå, betyder inte att jag tyckt om det, men det hade varit mer förståeligt. Men kom igen, vuxna människor?  Vart är världen på väg egentligen. Man kan ju tycka att de borde ha lite mera vett i huvudet!

Nu lämnar vi det där tråkiga ämnet, gör mig bara arg att tänka på det. Hur har ni haft det? Har ni gjort något roligt de senaste dagarna? :)


Kommentarer
Postat av: TOBBE

the simpsons är grym. Förresten idag kommer min åsikt. jag har ju sagt att jag ska ha åsikter om allt möjligt på söndagar, men jag ändrade mig. tänker i fortsättningen ha den när jag känner för det.

Dagens åsikt kommer handla om mobbning. enjoy ;)

2009-08-11 @ 04:29:02
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv: Tur det! :D

Vad hittar du på? :)

2009-08-11 @ 11:08:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0